2013. március 31., vasárnap

Permakultúra képzés élményem

Március 23-24-én részt vehettem egy Baji Béla által tartott Permakultúra alapképzésen, a Regina kertben, Gödöllőn a Regina központ és Alapítvány szervezésében. 

Forrás: Permaforum
Mi a permakultúra? Béla egyik írását, definícióját linkelném ide. Sokan már unjátok szerintem, annyit emlegetem: önfenntartó, biogazdálkodás... Nézzétek meg ezt a 8perces videót is, Béláról is megtudhattok többet, illetve a könyvéről, módszeréről.
Nagy élmény egyébként vele találkozni. Hihetetlenül nagytudású, tapasztalt szakember. Bármit, de tényleg kb. bármit kérdezhetsz tőle a témában! Épp emiatt a széleskörű tudása miatt nehéz számára sínen maradni a mondandójával. :) Nekem sikerült 15 oldalt jegyzetelnem abból, amit 2 nap alatt elmondott. 

Ezt a Jegyzetemet szívesen meg is osztom, jó hosszú, próbáltam tematikusan összefoglalni, összerendezni. Tele van gyakorlati tippekkel, hasznos információkkal, mit hogyanokkal. Használjátok egészséggel! :)

A két nap sok okulással telt, egymással is sok infot megosztottunk, a csoporttagok, és gyakorlatoztunk is, építettünk egy palántanevelőt, széttűzdeltünk néhány palántát és Béla még gyorsban megmutatta a gyümölcsfaszemzést rejtelmeit is!  Minden kert iránt érdeklődőnek csak ajánlani tudom, ha van lehetőségetek részt venni.

1 megjegyzés:

  1. A Füvészkert FB-oldalán is láttam, hogy tartanak szemináriumokat faoltásról a IX. ker.-ben :).

    VálaszTörlés